عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عزیزم زود خوب شو

امروز سه روز از تولدت گذشته امینم اما این قده تو شوک 

تصادفت بودم که نتونستم درست حسابی تولدتو تبریک بگم

امیدوارم که زودتر خوب شی هزاران گل سرخ را با هزاران بوسه برچیدم

تا در روز تولدت به تو تقدیم کنم با تمام وجود دوستت دارم دختر عمه اتSH

امین21سالش شده امیدوارم که تا صد سال دیگم زنده باشی نازنینم




روز تولدت شد و نیستم اما کنار تو



کاشکی می شد که جونمو هدیه بدم برای تو


درسته ما نمیتونیم این روز و پیش هم باشیم


بیا بهش تو رویامون رنگ حقیقت بپاشیم


میخوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم


از لحظه لحظه های جشن تو خیالم عکس بگیرم


من باشم و تو باشی و فرشته های آسمون


چراغونی جشنمون، ستاره های کهکشون


به جای شمع میخوام برات غمهات و آتیش بزنم


هر چی غم و غصه داری یک شبه آتیش بزنم


تو غمهات و فوت بکنی منم ستاره بیارم


اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بکارم


کهکشونو ستاره هاش دریاو موج و ماهیاش


بیابونا و برکه هاش بارون و قطره قطره هاش


با هفت تا آسمون پر از گلای یاس ومیخک


بال فرشته ها و عشق و اشتیاق و پولک


عاشقتو یه قلب بی قرار و کوچک


فقط می خوان بهت بگن :
امین عزیزم روزت مبارک







اینم کیک تولدت




اینم کادو من ببخشید که خیلی کمه امیدوارم بتونم در آینده کادویی بهت بدم که ارزش تو رو داشته باشه امینم







نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرسا در 23:17 | |